Glad sommar!
Vi vill önska alla elever och föräldrar ett långt och skönt sommarlov!

Först ska ni vara lediga, njuta av sommaren och ladda batterierna. I augusti står vi redo att ta emot er igen.
Nästa läsår inleds med att vi välkomnar våra nya ettor tisdagen den 18/8 kl 9.00.
Du som ska börja i årskurs två och tre är välkommen tillbaka på torsdagen den 20/8 kl 9.30. Klassrumslistor kommer att finnas anslagna på skolan.
Har du kommit överens med en lärare om att skriva något prov sker det onsdagen den 19/8 kl 14.00 i aulan.